Popular Posts

Reunion Kami Mangsa Cyber (KMC)

Salam semua. hari ni post CS bertajuk Reunion KMC. Macam pelik je kan tajuk tu. ok KMC adalah singkatan kepada Kami Mangsa Cyber. Berpandukan tajuk aku rasa korang semua dah tau apa motif nya group ni di tubuhkan. Group tu mempunyai piagam pelanggan yg tersendiri.

Ini adalah piagam pelanggan KMC :

Rilek ye , Sebelum Nak Maki Hamun Tu Baca La Dulu Yeee ..


Kenapa Anda Di Sini ?

Jawapannya : ID Facebook anda telah diceroboh oleh Hacker yang terlatih daripada squad Secret Army dan crew2 lain dan dimasukkan di group ini . Jangan risau kerana hacker2 di sini semuanya baik2 .. Kami cuma mahu ingatkan kepada anda untuk tingkatkan security facebook anda dan jangan salahkan Hacker2 ini jika anda di HACK . Berhati2 Semasa Anda Berada Di Alam Maya ..

Kenapa Anda Yang Menjadi Mangsa ?

Ramai juga yg berkata mcm ni kn . Yang boleh saya katakan , hacker ini menyerang secara rawak dan tiada memasang niat untuk menjatuhkan mana2 pihak . Kebetulan anda yang menjadi mangsanya hihi . Untuk keselamatan selepas ini , tingkatkan Security Facebook anda dengan langkah2 yang telah ditawarkan oleh Pihak Facebook . Cth : " Https "

Jika ID Facebook Anda Diceroboh, Apa Yang Kami Buat ?

Hihihi kami ade protokol kami sendiri dan insyaallah tiada hacker2 dr kami yang melanggar peraturan ini . Peraturan ini telah pun dikuat kuasakan pada 6 ogos 2011 . Ape yang hacker2 ini buat hanyalah menukar pic profile , update post di wall mengakatakn facebook anda security lemah , add kedalam group " Kami Mangsa Cyber " dan menukar paswod . Jangan Nak Maki Hamun Plak Yee

Jika Page Anda Ditawan, Apa Yang Kami Buat ?

Banyak page yang telah ditawan dengan niat yang sebenarnya memberi kesedaran kepada Admin itu sendiri dan juga orang lain untuk meningkatkan security facebook so tak perlu la semua kena hack oleh kami . kan dah jimat masa btul x ?? hihi . Berdasarkan protokol kami , Page akan ditawan sehingga 7 hari . Kelakuan pihak admin dan fans amat bermakna , jika anda maki kami or membuat perkara yang tidak menyenangkan kami , Page anda akan direman 5 hari lagi dan kemungkinan besar akan di delete . Apa yang kami lakukan hanya , Menukar profile picture page , remove semua admin , update post di wall page memaklumkan telah dicerobohi serta memberi peringatan untuk update security facebook .

Procedure menuntut page yg diambil alih. :-)

Nak Seribu Daya , Tak Nak Seribu Dalih . Kepada Owner / Admin Page Yang Ingin Membuat Tuntutan Page , SIla Mailkan Kepada secret.army.team@gmail.com Berserta Butiran Seperti Berikut :

- Link Page .
- Tarikh Di Hack
- Sebab2 Page Ditubuhkan
- Nama FB yg hendak diserahkan kepada owner asal .

p/s : pastikan maklumat adalah betul . page yg memohn akan dipulangkan secepat mungkin berdasarkan pada permohonan . Page yang tiada tuntutan selepas 15 hari akan di delete . kami pun tak hingin nak jadi admin lame2 .. hihi

** Peraturan ini boleh berubah dari semasa ke semasa . Kami tidak keseorangan . Kami bukan hebat mana pun tapi try2 la jugak jadi hebat dan bukan nye nk menunjuk . Kami hanya mahu memberi kesedaran kepada rakyat malaysia untuk tidak menjadi buta it dan tidak di tindas dalam dunia siber ini .. =)

Yang Benar dan Yang Menjalankan Tugas,
Ejoy Crew
B/P : SA Team & Rakan Sekutu Yang Di Iktiraf

:-)

Ini anatara screen shoot yang sempat CS ambil :


Nakal sungguh korang yer.


Ini antara mangsa yang naik hangin. Sabar ya kak.
Ini semua nya cubaan. 


Wow ramai sungguh mangsa korang ye.

Kepada mangsa CS ucapkan takziah. Dan kepada phisher, teruskan usaha anda untuk meningkatkan lagi security pengguna it terutama pengguna Malaysia.

Lastly dari CS 'happy Hacking'

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 

Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review