Popular Posts

Hack Facebook Recovery Method

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Kali ini CS ingin menunjukkan bagaimana untuk HACK FACEBOOK dengan menggunakan cara recovery.. Tutorial ni CS copy dari http://h3xmedia.blogspot.com

Baiklah.kita akan mulakan dengan langkah-langkah yang ditunjukkan dibawah.
jangan lupa sediakan coke,keropok,gula-gula & apa-apa yg boleh di makan & minum.
kenapa? untuk makan2 sambil belajar dan mencuba :)

Langkah-Langkah:

Langkah Pertama: pergi ke halaman FB mangsa dan Copy Link FB mangsa, ataupun click pada bahagian info untuk mengetahui apakah email mangsa :)


Langkah kedua: buka 1 halaman facebook yang baru dan click pada bahagian forgot you password?


Langkah ketiga: masukkan link fb mangsa di dalam kotak yang disediakan. kalau korang tau email mangsa,korang tak perlu guna link fb,masukkan terus email mangsa ke dalam kotak yang pertama :) Kemudian click pada button search.


Langkah keempat: Kemudian akan ada keluar 1 box seperti dalam gambar dibawah. dan masukkan perkataan yang tertera disitu dan click buttion submit.:)


Langkah kelima: Kemudian akan keluar 1 page untuk Identify Your Account. Click pada button This is my account.


Langkah keenam: Akan keluar 1 page seperti dibawah dan anda hanya perlu click pada bahagian No Longger have Access to This? seperti yang ditunjukkan didalam gambar dibawah.


Langkah ketujuh: Kemudian keluar 1 page seperti dibawah dan masukkan email baru anda(email yg tiada berdaftar di facebook) pada ruangan yang telah disediakan dan click pada bahagian Submit.


Langkah kelapan: masukkan jawapan untuk soalan yang tertera pada page seperti yang ditunjukkan pada gambar dibawah dan click pada button submit.


Langkah kesembilan: 1 email akan dihantar pada email yang anda gunakan tadi. Pergi ke email yang anda gunakan tadi untuk membuat confirmation.

Langkah kesepuluh: Tunggu dalam masa 24jam, facebook mangsa tersebut akan menjadi milik anda.

P/S: Method ini berkesan pada sesiapa yang telah SET Securty Question fb mereka dan pada mangsa yang jarang online dalam tempoh 24Jam. Anda haruslah mempunyai sedikit info tentang mangsa untuk mengisi jawapan pada Langkah Ke 8.

Selamat mencuba. dan lastly "Happy Hacking"

Sumber : H3x.Media

1 comments:

Muhammad Raihan said...

emdfez camne nk jwb security question dgn betul kalo x tau ?

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 

Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review